BLOOD SUGAR SEX CAMP

Bright Lights, Big City

未分類 new music 和訳 THE DOG おもちゃ アート Advertising BLOG MUSIC ラーメン login

スポンサーサイト


The Doctor's Advocate

Dre, I didn't mean to turn my back on you,
But I'm a man, and sometimes a man do, what he gotta do,
Remember, I'm from Compton too,
I saw you and Eazy in 'em so I started wearing Khaki suits,
I was 12, smoking chronic, in '92,
I had a choice, be like Mike, or be like you,
I made a choice, now it's be Crip, or be Piru,
Whatever I was, I was banging Gin and Juice,
Never knew back then, I'd be friends with Snoop,
Now I gotta keep it gangsta cuz it's in my roots,
So I owe you my life, when I betrayed you,
I tried to think of what the fuck, Eminem might do.


ドレ、 お前を裏切るつもりなんてなかったんだ 

でも、俺は一人の男 男ならいつかはやらなきゃいけないことがある

しってるだろ? 俺もコンプトンで生まれそだったんだ 

俺はおまえとEazy-Eがカーキスーツをきてるから 俺も真似して着てたほどだぜ 

12歳、 92年から クロニックをすってたんだ

俺には選べた マイクみたいになるか、 お前みたいになるか 

決断をした いまじゃ CripかPiruかだ 

俺がどんなときだって ジンとジュースはかかさなかったぜ 

あの頃はしりもしなかったけど スヌープだって友達だ

いまじゃ ギャングスタでいなけりゃいけねー それが俺の元だからな

俺はお前に命ほどの借りがある ただ・・俺がお前を裏切ったときは

どうにでもなりやがれ・・ いつかはエミネムが裏切るだろうよって考えたよ



Game  The Doctor's Advocate

スポンサーサイト

COMMENT

COMMENT FORM


管理者にだけ表示を許可する

TRACKBACK

http://daycamprecordings.blog122.fc2.com/tb.php/114-81b9115c

プロフィール

YOUICHI from NIGHT CAMP CLICK

Author:YOUICHI from NIGHT CAMP CLICK
NIGHT CAMP CLICK

DAY CAMP RECORDINGS

トラックメイカー

QRコード

QR

ブログ内検索

